Golf GameBook yhteistyöhön Andreas Lagercrantzin kanssa – Alex Norenin managerina toimiva ruotsalainen GameBookin neuvonantajaksi

Photo by: Jacob Sjöman

TUKHOLMA, RUOTSI, 11.7.2018 – Golfin globaali teknologiajohtaja Golf GameBook on jatkanut kansainvälistä laajentumistaan ja sopinut yhteistyöstä ruotsalaisen golfvaikuttaja Andreas Lagercantzin kanssa.  People Can Flyn perustaja ja Alex Norenin managerina työskentelevä Lagercrantz toimii jatkossa Golf GameBookin neuvonantajana.

”Olemme erittäin tyytyväisiä, että saamme kumppaniksi eteenpäin rohkeasti ajattelevan golfvaikuttajan. Andreasin laaja kokemus golfliiketoiminnassa ja ymmärrys teknologiasta synnytti välittömästi luonnollisen synergian välillämme”, toteaa Mikko Manerus, GameBookin toimitusjohtaja ja perustaja.

”Golf GameBook on edelläkävijä golfin digitalisoitumisessa ja on suuri kunnia liittyä yrityksen strategiseksi neuvonantajaksi. Golfin toimialalla on käynnissä mittavat digitaaliset muutokset. Yhteistyön merkitys korostuu, kun kehitämme lajiin elinvoimaisia digitaalisia ekosysteemejä. Olen innoissani, kun saan olla mukana tässä kasvussa”, sanoo Andreas Lagercrantz.

GameBook jatkaa kansainvälistymistään

Maailmanlaajuisen golfalan digitaalisen muutoksen keskellä kumppanuus pyrkii edistämään Golf GameBookin kansainvälistä laajentumista ja samalla luomaan elinvoimaisia kumppanuuksia Golf GameBookin ekosysteemin ympärille.

Suomalainen Golf GameBook golfapplikaatio tarjoaa digitaalisen tuloskortin ja liveseurannan laajan valikoiman muita ominaisuuksia, jotka on suunniteltu tekemään golfin pelikokemuksesta entistä hauskempaa. GameBookilla on yli 600 000 rekisteröitynyttä käyttäjää yli 200 maassa. Sovellus voidaan ladata App Storen kautta iOS:lle ja Androidille Google Play kaupasta.

Ruotsalaiseen People Can Flyn yritysryhmään kuuluu kolme golfin alalla toimivaa liiketoiminta-aluetta; Alex Norenin, maailman top 20 -pelaajan managerointi, tilaustyönä tehtyjä golfelämyksiä tarjoava Mr. Sunday ja Ruotsin laajin golfvaikuttajien kohtaamispaikka in/Golf.

Lisätietoa

Mikko Manerus, Golf GameBook, CEO, Founder | +358-40 830 6574 | mikko.manerus(a)golfgamebook.com

Andreas Lagercrantz, People Can Fly, CEO, Founder | +46-70 774 774 0 | andreas.lagercrantz(a)peoplecanfly.se