Golf GameBookille uusi kansainvälinen brändilähettiläs: PGA Tour -pelaaja Sami Välimäki

ESPOO, SUOMI, 2.5.2024 – Golf GameBook, yksi suosituimmista golfsovelluksista, jolla on yli 1,5 miljoonaa käyttäjää maailmanlaajuisesti, ilmoittaa ylpeänä, että suomalainen PGA Tour -pelaaja Sami Välimäki on allekirjoittanut sopimuksen yhtiön uutena kansainvälisenä brändilähettiläänä. PGA Tourin ainoana suomalaispelaajana ja yhtenä lajin lupaavimmista lahjakkuuksista Välimäki tulee antamaan kasvonsa myös Golf GameBookin junioriohjelmalle Suomessa.

Golf GameBook on ollut käytössä Sami Välimäellä henkilökohtaisesti kymmenen vuoden ajan. Hän onkin sovelluksen innokas käyttäjä ja puolestapuhuja, ja pitää Golf GameBookia parhaana golfsovelluksena itselleen ja kaltaisilleen.

”Olen käyttänyt Golf GameBookia vuodesta 2014. On mahtavaa seurata ystävieni pelejä sovelluksen kautta, silloinkin kun olen kiertueella ympäri maailmaa. Nyt ystäväni ja fanini voivat seurata golfkauttani entistä tarkemmin Golf GameBookissa”, Välimäki sanoo.

Välimäki on innoissaan saadessaan olla mukana edistämässä Suomessa kukoistavaa Golf GameBook Junior -ohjelmaa:

”On hienoa olla mukana mahdollistamassa tätä ja antamassa lajille jotain takaisin. Tulemme aktivoimaan nuoria pelaajia innostavan sisällön ja erilaisten haasteiden avulla kauden aikana”, hän lisää.

Kansainvälisenä brändilähettiläänä Sami Välimäki on avainasemassa tekemässä tutuksi Golf GameBookia, jonka tavoitteena on rikastuttaa golfin pelaamista tuomalla pelaajia ympäri maailmaa yhteen innovatiivisten alustojensa avulla.

”Sami on ennen kaikkea loistava esimerkki nuorille sekä kentällä että sen ulkopuolella. Hänen maailmanlaajuinen tunnettuutensa on kasvanut huimasti viime vuosina hänen erinomaisten suoritustensa ansiosta. Näemme Samissa valtavaa potentiaalia paitsi pelaajana myös avainhenkilönä lajin kehittämisessä ja Golf GameBookin kasvun vauhdittamisessa Suomessa ja kansainvälisesti.” – Mikko Manerus, Golf GameBookin toimitusjohtaja ja perustaja.